Vilkår og Betingelser

HANDELSBETINGELSER HOS MALIORA APS

Generelle oplysninger

Maliora ApS
Østerbro 37E, 1
9000 Aalborg
CVR nr.: 42607878
Telefon: 23988365
E-mail: kontakt@picify.dk

Bemærkninger

Vi publicere ikke dine billeder eller dit indhold medmindre vi har fået bekræftet din samtykke.

Vi i Maliora ApS tager ikke forbehold på hvad du bruger billedet til. Det skal forstås således, at hvad enden du bruger det redigerede billede til efter at vi har redigeret det er op til dig, men vi tager ikke konsekvenserne for det. Vi fungerer blot som et redigeringsfirma som foretager de redigeringer du ønsker. 

BETALING

Maliora ApS modtager betaling med Dankort, VISA, Mastercard, Mobilepay og PayPal. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og inkl. moms.

LEVERING

Vi sender dit billede til din email. Derfor betaler du ingen fragt eller lignende gebyrer.

Der leveres varer alle ugens hverdage. Dit billede vil blive leveret 1-2 hverdage efter bestillingen. Under nogle omstændigheder, kan leveringen godt varierer, hvis der f.eks. er ekstraordinær travlhed. 

For visse billeder gælder særlige leveringsvilkår. 

REVISION AF DIT BILLEDE

Har du betalt for en billedredigeringsservice, følger der naturligvis en gratis revision med. 

Vi vil altid forsøge at revidere billedet for kunden, hvis der ønskes det.

Revisionen skal forstås som en ekstra service. Formålet med revisionen er at, kunden får mulighed for at ønske enkelte retouches af det redigerede billede, der er blevet sendt til dem. 

Der kan altså ikke foretages en fuld redigering med revisionen, men mere finpusning. 

Eksempel på en godkendt revision: kunden modtog det redigerede billede, og ønsker at tilføje mere kontrast til en person, samtidlig med at ansigtet skal gøres tyndere.

Eksempel på en afvist revision revision: Kunden sender formular ind, hvori hun/han beskriver at vi ikke skal redigere hendes/hans ansigt. Kunden modtager det redigerede billede, og ønsker revision, hvori hun/han beskriver at ansigtet skal redigeres. 

Til enhver tid har vi ret til at vurdere ønsket om at få revideret billedet, dog vil vi prioritere kundens behov først. 

REFUSION OG RETURRET

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

Da der er tale om en ydelse som udføres og sendes til kunden, er der ikke tale om en fortrydelsesret. 

Hvis vi vurderer at vi ikke kan redigere jeres billede, så vil vi naturligvis refundere fulde beløb tilbage til kunden.

Hvis der er tale om en refusion, skal i kontakte kontakt@picify.dk. Så vil vi tage sagen i egen hånd, og vurdere hvorvidt det redigerede billede ikke opfylder dine behov og ønsker. Vi vil altid sammenligne dine argumenter med de informationer du gav os da de indsendte din ordre. 

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af billedet. 

TILBAGEBETALING

Fortryder du dit køb og indsender en klage, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os retur, hvis argumentationen for klagen er godtaget.
I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

KLAGEMULIGHEDER

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Link: Klageportal for Nævnenes Hus

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@picify.dk